Спешно е необходимо поставянето на светофар с бутони на пешеходната пътека пна бул. "Хенрих Ибесн" от Южния прак срещу бензиностанция "Еко"

Пресичането на булеварда откъм Южния парк срещу бензиностанция "Еко" вече е много използвано от пешеходци, майки с колички, велосипедисти и е необходимо ЗЕБРАТА да се допълни със СВЕТОФАР с бутон. Преди да е станало произшествие. Колите трудно спират сега на пешеходната пътека и е рисковано пресичането. Това е пряка връзка на живеещите в околните квартали, идващи през парка от метрото на станция "Витоша".

Публикувано в категория Пътна сигнализация - Липсваща или избледняла пътна маркировка; несъответствие в сигнализацията, регулираща уличното движение

Неработещо улично осветление на ул."Черковна" между кръстовището с ул."Оборище" и пешаходната пътека пред пицария "Виктория" в посока бул."Ситняково"

Уличното осветление не работи повече от 3 седмици.

Рекламно пано на пешеходната пътека на пл."Руски паметник" и бул."Ген.Скобелев" пречи на шофьорите да виждат пешеходците.

Две кръгли шахти без капаци между ул. "Никола Обетенов" и "Вторични суровини" срещу бл.321 в жк "Люлин-3".

Шахтите са в зелената площ и в двете има стълби за слизане в тях.Много опасни ,защото деца играят около тях.

Проблем с паркиране на отсечката на ул. "Емилян Станев" от кръстовището (на юг) с ул. "Академик Вера Мутафчиева" до кръстовището(към Южния парк) с ул. "Хенри Ибсен"

От двете страни на . отсечката на ул. "Емилян Станев" от кръстовището (на юг) с ул. "Академик ВераМутафчиева" до кръстовището(към Южния парк) с ул. "Хенри Ибсен" се паркира абсурдно в разрез на всякакви правила и закони. В поска Южния парк има 3 платна - за ляво, за право и за дясно преминаване. В обратната посока към планината Витоша има само 1 платно . И днес, неделя в 13 часа на него бяха паркирали автомобили. Те бяха блокирали движението за автомобилите, които правят десен завой от ул. "Хенри Ибсен" по "Емилян Станев" в тази посока. За да преминат, възпрепятстваните шофьори караха в насрещното платно и пречеха на завивашите вляво.

На тозва кръстовище поккрай мола (имам предвид големия магазин) липсва маркировка. И много често се създават абсурдни ситуации. Хората се ругаят, обстановката се изнервя, пищят клаксони, има опсност от катастрофи.

Покрай тази отсечка има паркинг. Там има паркирали коли най-често в 2 редици, понякога спират автомбили с примигващи светлини и правятт трета редица. Запушват пътя.

Къде се намираме? Къде сте сте вие, от общината?!!!!!

Премахнат ляв завой на кръстовището на бул. "Черни връх" и ул. "Хенрих Ибсен"

Премахнатият ляв завой на кръстовището на бул. "Черни връх" и ул. "Хенрих Ибсен" при движение в посока център създава сериозни неудобства за живеещите в к-л "Хладилника". Ситуацията е подробно описана в следния сигнал: https://call.sofia.bg/bg/Signal/Details/60873

Повредена пътна маркировка на кръстовището на "Хенрих Ибсен" и "Козяк"

На въпросното кръстовище на ул. "Хенрих Ибесен" има 2 ленти в посока Зоологическата градина. Но след снеговалежите се показа стара маркировка и изглежда все едно летните са 3. Това прави левият завой към ул. "Козяк" опасен, защото ако се завива от правилната лента винаги се намира някой, който ще го направи от старата, или дори ще реши, че може да продъли направо. Проблем е и за завиващите наляво от ул. "Емилиян Станев" и надясно от ул. "Козяк" - светофарът ги пуска едновременно и би трябвало да има 2 ленти, в който да продължат безконфликтно по "Хенрих Ибсен", но тъй като има коли чакащи в старата лента на "Х. Ибесес", това става невъзможно. Идващите от "Е. Станев" трябва да изчакват тези от "Козяк", което разбира се не винаги се случва. Накратко -  коригирайте маркировката за да се подобри пропоскливостта на кръстовището.

За правилна минаване на кръстовището на ул."Златовръх", ул."Велчова завера" и ул."Стоян Михайловски" трябва да се постави светофар.

Защото кръстовището е нерегулирано.

Проблемно регулирано кръстовище на "Козяк" и "Хенрих Ибсен"

Здравейте!

Прилагам снимка на кръстовището на ул. "Хенрих Ибсен" и "Козяк" в кв. "Лозенец". Идвайки от бул. "Черни връх" по ул. "Хенрих Ибсен" има два знака "Главен път" - както на ул. "Хенрих Ибсен", така и на локалното ѝ платно. Ясно е, че предимството е спрямо ул. "Козяк", но кой има предимство всъщност - идващият по ул."Хенрих Ибсен" или идващият по локалното ѝ платно при положение, че двете ленти се сливат в една веднага след кръстовището и светофарът ги пропуска едновременно? Очевидно са създадени предпоставки за катастрофи и недоразумения.

От две седмици, заради не добре регулиран светофар, стават огромни задръствания на кръстовището на булевард "Иван Гешов" и ул. "Гюешево", посока бул. "България".